قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه » آموزش » ابزار بررسی چگالی کلمه کلیدی و سئو وب سایت

ابزار بررسی چگالی کلمه کلیدی و سئو وب سایت

دنیای سئو – ابزار بررسی چگالی کلمه کلیدی چیست ؟ – موضوعی که چند سالی است که در دنیای سئو طرفتاران زیادی به خود جذب کرده چگالی کلمه کلیدی می باشد، چگالی کلمات کلیدی تمرکز زیاد بر یک کلمه کلیدی است. نباید زیاد روی کلمه کلیدی تمرکز کنید چون شاید باعث شود که شما توسط گوگل SEO Black Hat شناخته شوید. اگر از یک کلمه کلیدی در Title و  و متن سایت ، Description  سایت استفاده کنید رتبه خوبی در چگالی کلمات کلیدی بدست می آورید ولی نباید زیاد استفاده کنید زیرا موتور جستجو ها شما را جریمه میکنند و شما را به عنوان سئو کار کلاه سیاه می شناسند.

چگالی کلمه کلیدی چیست؟

ابزار بررسی چگالی کلمه کلیدی افزایش سئوچگالی کلمه کلیدی از موقعی که گوگل تاسیس گردید یکی از معیار های نمایش سایت در صفحه اول گوگل بود. ولی چند سالی هست که این موضوع تایید شده و در سال ۱۹۹۰ اولین بار موتور جستجو گوگل این امکان را قرار داده است و امروزه طراحان و برنامه نویسان وب چگالی کلمات کلیدی را کشف کرده اند و یکی از معیار های تایید شده توسط گوگل است ولی استفاده زیاد از این معیار می تواند باعث جریمه شده شما باشد.. چگالی کلمات کلیدی به انگلیسی Keyword Density گفته میشود. در زمینه SEO چگالی کلمه کلیدی می تواند به عنوان یک عامل در تعیین اینکه آیا یک صفحه وب مربوط به یک کلمه کلیدی مشخص شده است و یا عبارت کلید واژه مربوط به موضوع سایت باشد .

رتبه چگالی کلمات کلیدی به % حساب می شود و هر چه از یک کلمه کلیدی بیشتر استفاده کرده باشید چگالی کلمه کلیدی شما افزایش می یابد .

ابزار بررسی چگالی کلمه کلیدی و سئو وب سایت

در این قسمت قصد معرفی ابزاری را داریم که شاید با این ابزار آشنا باشید. نام این ابزار  Keyword Density Analyzer Tool  می باشد که یکی از ابزار های دوست داشتنی Seobook است . این ابزار می توانید سورس صفحه خود را وارد کنید و چگالی کلمه کلیدی خود را به درصد مشاهده کنید و یا آدرس سایت خود را وارد کنید و چگالی کلمه کلیدی خود را مشاهده کنید

آدرس ابزار :  tools.seobook .com/general/keyword-density

آدرس ابزار : tools.seochat .com/tools/page-keyword-density-analysis

آدرس ابزار : keyworddensity .com

مطلب پیشنهادی

متخصص بهینه سازی وب سایت و سئو و افزایش ترافیک

بررسی آمار بازدید سایت و ارزش کلمات کلیدی در گوگل

دنیای سئو – بررسی آمار بازدید سایت و ارزش کلمات کلیدی در گوگل – فعالیت …

یک دیدگاه

  1. بازتاب ها: نمونه وبسایت های وردپرسی مشهور - سئو تبریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *