قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه » آمار سایت » بهینه سازی و سئو سایت با کلمات کلیدی مناسب

بهینه سازی و سئو سایت با کلمات کلیدی مناسب

دنیای سئو – بهینه سازی و سئو سایت با کلمه کلیدی مناسب – تمام این موضوع ها با وارد کردن کلمات در سرچ باکس (قسمتی‌ که کلمات کلیدی را در آن برای جستجو وارد می‌ کنیم) آغاز شد.

بهینه سازی و سئو سایت با کلمات کلیدی مناسب

بهینه سازی و سئو سایت با کلمه کلیدی مناسبتحقیق در مورد بهینه سازی و سئو سایت با کلمه کلیدی مناسب یکی‌ از مهم ترین ، با ارزش ترین و پر بازده ترین فعالیت ها در زمینه بازاریابی‌ موتور های جستجو است. هدف قرار دادن کلماتی‌ خاص به منظور کسب رنکینگ می‌ تواند منجر به موفقیت کامل و یا نابودی شما بیانجامد. با تحقیق در مورد اینکه چه کلماتی‌ در زمینه کاری شما تقاضای بالا دارد ، نه تنها به این اصل پی خواهید برد که چه کلمات کلیدی یا عباراتی را برای بهینه سازی و سئو سایت مورد هدف قرار دهید ، بلکه اطلاعات بیشتری در مورد مشتریان خود کسب خواهید کرد .

این جریان ها ، همیشه در مورد این نیست که بازدید کننده به سایت خود جذب کنید ، بلکه بیشتر در مورد این است که بازدید کنندگان درست و حقیقی‌ را جذب کنید . صحبت کردن از فواید این آگاهی‌ ، مبالغه نیست ، با تحقیق در مورد کلمات کلیدی می‌ توانید تغییرات درخواستی را پیشبینی‌ کنید، به تغییر شرایط بازار پاسخ دهید ، و محصولات و خدمات ، و مطلب و محتوای را که کاربران به دنبال آن هستند را تولید کنید .   در تاریخ بازار یابی‌ ، هرگز درک و اطلاعات ما از کاربران و انگیزه آنها ، به این حد کافی‌ و کامل نبوده است

 چگونه ارزش کلمات کلیدی را قضاوت کنیم ؟

یک کلمه کلیدی چقدر برای سایت شما ارزش دارد ؟ اگر ملک وب  سایت فروش کفش به صورت آنلاین هستید ، اکثریت مشتریان شما خواهان کفش های قوی هستند یا بوت های مشکی‌ ؟ کلمات کلیدی که کاربران در سرچ باکس تایپ میکنند نزد وب مستر ها موجود است ، و ابزار های تحقیق در مورد کلمات کلیدی این امکان را به ما می‌ دهند تا از این اطلاعات بهرمند شویم .  هرچند که این ابزار ها نمی‌ توانند دقیقا بگویند که این کلمات کلیدی تا چه اندازه برای جذب ترافیک از طریق سرچ اهمیت دارند .برای درک ارزش کلمات کلیدی، ابتدا باید وب سایت خودمان را درک کنیم ، فرضیه های را مطرح کنیم ، آزمایش کنیم ، و فرمول های سنتی‌ بازاریابی موتور های جستجو را تکرار کنیم .

فرایندی بنیادین ، برای تعیین ارزش کلمات کلیدی

از خودتان بپرسید

آیا کلمه کلیدی خاصی‌ که انتخاب کرده اید ، با محتوای سایت تان مرتبط است ؟ آیا جستجو کنندگان با وارد کردن این کلمات کلیدی می‌ توانند اطلاعاتی‌ را که به دنبال آن هستند را در سایت شما بیابند ؟ آیا از یافتن چیزی که با آن مواجه می‌ شوند خرسند خواهند بود ؟ آیا این ترافیک تاثیری بر روی پاداش های مالی یا اهداف سازمانی شما خواهد داشت ؟ اگر پاسخ به همه این سوالات “بله” است ، خوب …    ادامه دهید …

جستجوی کلمات کلیدی یا عبارات در موتور های جستجوی معتبر

با درک این موضوع که چه وب سایت هایی‌ در حال حاضر به کلمات کلیدی شما امتیاز می‌ دهند ، بینش ارزشمندی را به شما برای شرکت در این رقابت خواهد داد ، و همچنین اینکه کسب امتیاز برای کلمات کلیدی خاصی‌ که انتخاب نموده اید چقدر مشکل خواهد بود . آیا تبلیغات موتور های جستجو در بالا و جهت های مختلف فهرست نتایج را مشاهده می‌ کنید ؟ به طور رایج ، تبلیغات جستجو ، یعنی‌ کلمات کلیدی پر ارزش ، و تبلیغات چند گانه بالای فهرست نتایج به این معنی‌ است که این کلمات کاملا سود آور و مستقیما مستعد تبدیل شدن به کلمات کلیدی مورد نیاز شما هستند .

کمپین نمونه برای کلمات کلیدی را از Google AdWords یا Bing Adcenter خریداری نمایید:

اگر وب سایت شما برای کلمات کلیدی که انتخاب کرده اید ، امتیاز کسب نمی‌ کند ، بنابرین ترافیک آزمایشی‌ را خریداری کنید تا ببینید تا چه اندازه به این روند کمک می‌ کند .  در Google AdWords دقیقا کلمه یکسان را انتخاب کنید و ترافیک را به صفحه مرتبط در وب سایت خودتان ارجاع دهید، پیگیر تاثیرات و تبدیل های محدوده 2-300 کلیک باشید .

با استفاده از اطلاعاتی که تا کنون جمعاوری کرده اید ، ارزش دقیق هر یک از کلمات کلیدی را تعیین کنید :

به عنوان مثال، اگر تبلیغ موتور جستجو شما ، 5.000 بر نشان گذاری شده است ، کار در میان این کلیک ها ، 100 بازدید کنند به سایت شما مراجعه کرده ا‌ند و 300 دلار برای شما سود داشته است ، بنابرین ارزش هر بازدید کننده برای آن کلمه کلیدی 3دلار بوده است.  آن 5000کلیک انجام شده بر روی وب سایت شما در 24ساعت اخیر ، می‌ توانست بین 18-36%با ضریب ردبندی a #1 کسب کند ، که به عبارتی دیگر می‌ شود 900-1800بازدید کننده در روز ، هر کدام ۳دلار ، یا چیزی بین 1تا ۲ میلیون دلار در سال . پس تعجبی ندارد که چرا بازاریابی موتور های جستجو انقدر طرفدار دارد .

حتی بهترین تخمین ها از ارزش ، در مقابل فرایند بهینه سازی و محاسبات ROI شانسی برای پیروزی ندارد . بهینه سازی موتور های جستجو شامل آزمایشات مداوم ، آزمون ، و بهبود است .به خاطر داشته باشید که سئو ، عموما یکی‌ از پر بازده ترین سرمایه‌ گذاری های بازار یابی‌ می‌ باشد ، سنجش موفقیت برای این فرایند بسیار حیاتی است .

درک تقاضا های کلمات کلیدی لانگ تیل (پر تقاضا )         

با برگشت به مثال فروشگاه کفشی که پیش تر صحبت کردیم ، آیا هدف قرار دادن کلمه کفش به عنوان کلمه کلیدی اولویت اول مان درست خواهد بود یا خیر ؟

واقعا شگفت آور خواهد بود که با کلمات کلیدی ای برخورد داشته باشیم که 5000 بار در روز جستجو می‌ شوند ، یا حتی 500بار ، ولی‌ در واقع ، این عبارات جستجوی مشهور ، تنها کمتر از 30% از جستجو هایی‌ را تشکیل می‌ دهد که روزانه در اینترنت صورت می‌ گیرد . 70% باقی‌ مانده جستجو هایی‌ هستند که ما آنها را لانگ تیل می‌ نامیم .جستجو های لانگ تیل شامل صد ها میلیون جستجو های خاص می‌ شوند که ممکن است چند دفعه در هر روز صورت گیرد ، اما وقتی‌ همه آنها را یکجا کنیم ، این میزان تشکیل دهنده اکثریت تقاضا های اطلاعات در سطح جهان از طریق موتور های جستجو خواهد بود .

درس دیگری که بازار یابان موتور های جستجو آموخته ا‌ند ، این است که ، کلمات کلیدی لانگ تیل اغلب بهتر تبدیل می‌ شوند ، زیرا کمی‌ بعد در چرخه خرید و تبدیل مردم را جذب می‌ کند ، به بیان دیگر ، کسانی‌ که برای عبارت “بهترین قیمت کفش جردن سایز ۱۲ “می‌ گردند ، عملا حاضر هستند که برای خرید به چون و چرا آن اقدام کنند .

درک و آشنایی و منحنی تقاضا های جستجو بسیار حیاتی است ، در سمت راست ، نمونه ای از منحنی تقاضا ی جستجو را با نمایش تعدادی سوالات ورودی که منتهی‌ به جذب ترافیک بالا می‌ شوند را در کنار نمونه ای از عباراتی که کمتر جستجو شده ا‌ند ، قرار داده ایم .

 از اجرای لانگ تیل پرهیز کنید، بازار یابی‌ موتور های جستجو و استراتژی های محتوای وب سایت باید این امکان را به شما بدهند تا غیر قابل پیش بینی‌ عمل کنید ، در غیر این صورت یا بازدید کنندگان تان را از  دست خواهید داد و یا رقابت را به حریف های خود می‌ بازید .

ابزار کلمه کلیدی Google’s AdWords یکی‌ از مراحل ابتدایی سئو کردن تحقیق کلمات کلیدی است .این روش نه تنها کلمات کلیدی را توصیه کرده و ظرفیت های  تخمین زده جستجو را فراهم می‌ کند ، بلکه هزینه کمپین های صرف شده برای این کلمات را نیز پیش بینی‌ می‌ کند ، به منظور تعیین ظرفیت برای کلمه کلیدی خاصی‌ ، دقت کنید که گزینه Match Type را روی [Exact] قرار دهید و حالت “جستجو های محلی ماهانه” را نیز پیگیری کند . با توجه به میزان رنکینگ  و جذب ترافیک کلیکی شما ، تعداد بازدید کنندگانی را که شما به خاطر قرار دادن این کلمات کلیدی کسب می‌ کنید ، معمولان کمتر خواهند بود .


سختی کلمه کلیدی

چقدر شانس موفقیت دارم ؟

به منظور آگاهی‌ از اینکه چه کلمات کلیدی را هدف قرار دهیم ، درک و فهم نوع تقاضا برای عبارت یا کلمه وارد شده نه تنها ضروری است ، بلکه دستیابی به رنکینگ از این طریق مستلزم تلاش است . اگر برند های بزرگ ، ۱۰جایگاه نخست فهرست نتایج را در اختیار دارند و شما تازه در قدم اول هستید ، تلاش شما برای کسب این جایگاه ممکن است سال ها به طول انجامد.این مساله ، ضرورت شناخت و درک درست کلمات کلیدی را نشان می‌ دهد .

مطلب پیشنهادی

متخصص بهینه سازی وب سایت و سئو و افزایش ترافیک

بررسی آمار بازدید سایت و ارزش کلمات کلیدی در گوگل

دنیای سئو – بررسی آمار بازدید سایت و ارزش کلمات کلیدی در گوگل – فعالیت …

5 دیدگاه

  1. خیلی عالی بود .
    اگه میشه برای وب سایت من یه راه حل اختصاصی بفرمایید . ممنون .

  1. بازتاب ها: تعرفه، قیمت طراحی سایت SEO بهینه سازی وب سایت - سئو تبریز

  2. بازتاب ها: بهترین سئو کار و متخصص بهینه سازی وب سایت - سئو تبریز

  3. بازتاب ها: بهینه سازی وب سایت, طراحی وب سایت, سئو - سئو تبریز

  4. بازتاب ها: بهینه سازی وب سایت, طراحی وب سایت, سئو | اخبار دنیای فناوری اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *