قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه » آموزش » چگالی کلمات کلیدی

چگالی کلمات کلیدی

دنیای سئو – چگونه می توان چگالی کلمات کلیدی را در وب سایت افزایش داد؟ آخرین مرحله بررسی و آنالیز کلمات، برای مهم شناخته شدن آن ها برای موتور های جستجو چگالی کلمات کلیدی است. ربات ها این چگالی را، از طریق تیتر های سایت ، عناوین سایت ، متن داخل لینک ها و متون سایت تشخیص می دهند. وابستگی این کلمات مهمترین پارامتر می باشد.
به عبارت دیگر، چگالی به معنی  این هست: محاسبه تعداد کلمات کلیدی در عبارات مختلف در متن و بخش های دیگر تقسیم بر تمامی کلمات (شامل کلمات کلیدی می باشد).
به عنوان مثال ، این دو تیتر را مورد بررسی قرار می دهیم:

  • چگالی کلمات کلیدی

  • چگالی کلمات کلیدی چیست؟

  • افزایش چگالی کلمات کلیدی و سئو

  • ابزار بررسی چگالی کلمات کلیدی و سئوی سایت

ابزار بررسی چگالی کلمه کلیدی افزایش سئومشخص است که اولی رتبه بهتری دارد. اولی چگالی ۱۰۰% دارد ودومی چگالی کمتری دارد. البته نکته مهم تر این است که در نتایج جستجو کاربر معمولا روی اولی کلیک میکند. زیرا عبارت اول این را بیان می کند که این شرکت متخصص است. ولی عبارت دوم متخصص بودن شرکت را زیر سوال می برد!

تا جائی که می توانید خود را متخصص نشان دهید یک بازار هدف را انتخاب کنید و تمام انرژی خود برای آنالیز کلمات کلیدی مرتبط را بکار بگیرید.
البته می توان با تکرار هوشمندانه کلمات یعنی همان بازی با کلمات چگالی کلمه را افزایش داد. ولی این امکان وجود دارد که شما به عنوان یک سایت هرز توسط گوگل شناخته شوید و از نتایج جستجو حذف شوید. در درس های آینده به این نکته بیشتر می پردازیم.

مطلب پیشنهادی

متخصص بهینه سازی وب سایت و سئو و افزایش ترافیک

بررسی آمار بازدید سایت و ارزش کلمات کلیدی در گوگل

دنیای سئو – بررسی آمار بازدید سایت و ارزش کلمات کلیدی در گوگل – فعالیت …

یک دیدگاه

  1. بازتاب ها: چگالی کلمات کلیدی - سئو تبریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *