قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه » آموزش » کاربرد شبکه های اجتماعی در ایجاد سئو وب سایت

کاربرد شبکه های اجتماعی در ایجاد سئو وب سایت

دنیای سئو – کاربرد شبکه های اجتماعی در ایجاد سئو وب سایت – اهمیت شبکه های اجتماعی در ارتقای کیفیت معرفی سایت شما به موتور های جستجو است و نتیجه ی این امر بالا رفتن رتبه و اعتبار سایت شما خواهد بود.

۱)فیسبوک و سیگنال های فیسبوک

هنگامی که از شبکه های اجتماعی صحبت می شود اولین اسمی که در ذهن هر کسی نقش می بندد فیسبوک است. این شبکه بزرگترین شبکه ی اجتماعی است که در بین سایرین بیشترین کاربر را از سرار جهان به خود اختصاص داده است. با این حال شاید در مورد ایجاد مستقیم ترافیک بر روی سایت شما خیلی کمک کننده نباشد، اما قطعا بهترین گزینه برای ایجاد سیگنال های اجتماعی است.

تعداد لایک ها ، اشتراک گذاری ها و نظرات روی پروفایل شما بیانگر تعداد کاربرانی است که به محتوای تولیدی شما علاقه مند هستند و مطالب شما را دنبال می کنند. نه تنها لایک کردن پست ها بلکه اشتراک گذاری ها بیانگر خوبی برای میزان علاقه مندی مخاطبان می باشد. نظراتی که در زیر هر پست نوشته می شود شما را از اینکه مخاطبان تا چه اندازه سعی در تعامل و ارتباط دارند مطلع می کند. تمامی این فعالیت ها مانند فاکتور های رنکینگ عمل می کند و برای ارتقای میزان فروش و شرایط کسب و کار شما به صورت غیر مستقیم دخیل هستند.

۲)توییتر و سیگنال های توییتر

ش افزایش SEO و Page rank سایت, تاثیر گوگل پلاس و تاثیر آن بر سئو سایت, دانلود آموزش حرفه ای سئو از برایان دین به نام سئو کاربردی, سئو در شبکه های اجتماعی چیست, شبکه های اجتماعی, شبکه های اجتماعی ایران, شبکه های اجتماعی ایرانی, شبکه های اجتماعی برای اندروید, شبکه های اجتماعی جدید, شبکه های اجتماعی فارسی, شبکه های اجتماعی مجازی, شبکه های اجتماعی معروف, شبکه های اجتماعی موبایل, شبکه های اجتماعی پرطرفدار, مقاله و مطلب سئو SEO شده بنویسیم, نقش شبکه های اجتماعی در سئو وب سایت, کاربرد شبکه های اجتماعی در ایجاد سئوتوییتر نیز یکی از بهترین ابزار بازاریابی آنلاین می باشد. یک نوشته ی خوب در توییتر می تواند به وسیله ی میلیون ها نفر دیده شود و بدین ترتیب بستر مناسبی برای ایجاد کمپین سئو تنها با نوشتن مطلبی جذاب می باشد. توییتر به خاطر فضایی که دارد بسیاری از مطالب در آن مختصر ارائه می شوند و همین امر موجب شده تا محبوبیت زیادی داشته باشد.

در مورد سیگنال های توییتر:

زمانی که ما از سیگنال های اجتماعی توییتر صحبت می کنیم منظور تعداد اشتراک گذاری مطلبی است که شما ایجاد کرده اید. این اشتراک گذاری ها در توییتر تاثیر به سزایی در ارتقای رتبه ی شما در موتورهای جستجو دارد. بنابراین توجه کنید که مطلبی که ارائه می دهید در رابطه با موضوع محبوب مخاطب باشد و مهم تر از آن در جایی مطلب خود را منتشر کنید که افراد بیشتری در آنجا فعال هستند. به این ترتیب افراد بیشتری به محتوای مورد نظر شما دست پیدا خواهند کرد.

۳)گوگل+ و سیگنال های گوگل پلاس

گوگل پلاس نسبت به سایر شبکه ها به تازگی وارد بازار شبکه های اجتماعی شده است اما از آنجایی که این شبکه به وسیله ی خود گوگل تاسیس شده از اهمیت بالایی برخوردار است. توجه نکردن به شبکه ی خود گوگل کار بسیار دور از عقلی است.

سیگنال های اجتماعی گوگل به صورت “+۱″ دیده می شوند. +۱ یعنی یک نظر مثبت برای وبسایت و در نتیجه یک اثر مثبت در رنکینگ سایت شما. همچنین تبلیغات و اشتراک گذاری ها نیز تاثیر مثبتی در بالا بردن رنکینگ سایت دارند و در این میان اشتراک گذاری هایی موثرتر هستند که از طرف افراد معتبر انجام پذیرد. و باز هم بدون در نظر گرفتن جزئیات این پروسه می توان با اطمینان گفت که شبکه ی اجتماعی گوگل نیز نقش بسیار پررنگی را در افزایش رتبه ی سایت شما در موتورهای جستجو ایفا می کند.

سایر وبسایت های رسانه ای – اجتماعی

تعداد وبسایت های اجتماعی و رسانه ای بسیار زیاد است اما سه وبسایت معرفی شده محبوب ترین آنها هستند. لایک هایی که از سایت لینکدین(LinkedIn) نیز دریافت می شوند برای کسب و کارهای مختلف و حتی متخصصین در رشته های گوناگون بسیار مفید هستند.این موضوع در مورد سایت یوتیوب (YouTube) و فلیکر (Flickr) ، که سایت های رسانه ای و اشتراک گذاری بسیار جذابی هستند ، نیز صدق می کند.پینترست (Pinterest) نیز یکی دیگر از رسانه های اجتماعی است که تا کنون در بازاریابی اینترنتی و به خصوص در کمپین های سئو تاثیرات به سزایی داشته است.

مطلب پیشنهادی

دنیای سئو افزایش رنکینگ گوگل برای وبلاگ نمایش کد رنکینگ گوگل برای وبلاگ رنکینگ گوگل رنكينگ گوگل پلاس بهینه سازی کلمات کلیدی سایت برای افزایش بازدید گوگل seo

افزایش رنکینگ گوگل و بازدید سایت چرا و چگونه ؟

دنیای سئو – شاید سوالی در ذهن شما باشد که چرا همه کارشناسان سئو بر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *