قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه » آموزش » افزایش رنکینگ گوگل و بازدید سایت چرا و چگونه ؟

افزایش رنکینگ گوگل و بازدید سایت چرا و چگونه ؟

دنیای سئو – شاید سوالی در ذهن شما باشد که چرا همه کارشناسان سئو بر افزایش رنکینگ گوگل تأکید دارند و یا چگونه باید افزایش رنکینگ گوگل و بازدید سایت هایمان را بالا ببریم؟ مطمئنن هر شخص حقیقی و یا حقوقی که اقدام به راه اندازی وبسایت برای خود و یا یک شرکت می نماید تصمیم دارد محصول و یا ایده خود را به سایرین معرفی نماید. در این بین چیزی که بسیار واضح است اینکه هرچه بازدید کننده های سایت شما بیشتر باشد و افزایش رنکینگ گوگل داشته باشید در این معرفی محصول مورد نظر نیز موفق تر خواهید بود.

 

دنیای سئو افزایش رنکینگ گوگل برای وبلاگ نمایش کد رنکینگ گوگل برای وبلاگ رنکینگ گوگل رنکینگ گوگل پلاس بهینه سازی کلمات کلیدی سایت برای افزایش بازدید گوگل seo

 

مهمترین عوامل افزایش رنکینگ گوگل و بازدید سایت

اولین، مهمترین و ارزان ترین راه حل جذب بازدید از گوگل نوشتن مطالب غیر کپی در سایت است. وقتی گوگل سایت شما را به عنوان یک تولید کننده ی مطلب شناسایی کند با اعتبار بیشتری در نتایج جستجوی گوگل ظاهر خواهید شد. یکی از مهمترین موارد سئو در شروع کار انتخاب یک ساختار خاص برای ادرس URL صفحات سایت شما می باشد. از کپی خودداری کنید. ساختار سایت را در طی راه تغییر ندهید. از کلمات کلیدی استفاده کنید و سپس بک لینک را پشتوانه ی آن قرار دهید.

دنیای سئو افزایش رنکینگ گوگل برای وبلاگ نمایش کد رنکینگ گوگل برای وبلاگ رنکینگ گوگل رنکینگ گوگل پلاس بهینه سازی کلمات کلیدی سایت برای افزایش بازدید گوگل seo

روش های بهینه سازی برای دامنه های جدید

زمانی که شما یک سایت جدید راه اندازی می کنید در نگاه گوگل و سایر موتورهای جستجو به منزله ی یک لوح سفید است. مطمئناً خزنده های موتورهای جستجو قادر به جمع آوری اطلاعاتی درباره ماهیت سایت شما از طریق محتوا و کلمات کلیدی موجود در آن هستند اما در ابتدای کار جهت تشخیص ماهیت یک سایت نمی توان به اطلاعات اولیه ثبت شده در آن اکتفا کرد. در طی گذر زمان معیارهای تشخیصی گوگل تغییر می یابد و عوامل دیگری جای آن را می گیرند. مثلا تعداد و کیفیت بک لینک های سایت شما ، تعداد لینک ها و مطالب به اشتراک گذاشته شده ی شما در جوامع مجازی و صدها مورد دیگر که در الگوریتم گوگل نوشته شده است. وقتی که سایت شما به تازگی راه اندازی شده یک فرصت استثنایی دارید برای اینکه مشخص کنید که موتورهای جستجو چطور شما را ارزش گذاری می کنند.

دیوید وود محقق در زمینه جستجو به این زمان اصطلاحا “Trust barrier” می گوید، یعنی “سد اعتباردهی” بین گوگل و سایت شما.
موتورهای جستجو مانند گوگل در هنگامی که با یک سایت جدید مواجه می شوند ، بصورت خودکار دیوار یا سدی در مقابل این سایت می کشد و چندان محتوای اولیه ی سایت را به عنوان محتوای اصلی تلقی نمی کند. من نام این زمان را “زمان ارزیابی” می گذارم.
دنیای سئو افزایش رنکینگ گوگل برای وبلاگ نمایش کد رنکینگ گوگل برای وبلاگ رنکینگ گوگل رنکینگ گوگل پلاس بهینه سازی کلمات کلیدی سایت برای افزایش بازدید گوگل seo
حال برای اینکه از حداکثر پتانسیل زمان ارزیابی سایتتان بهره ببرید می توانید از استراتژی زیر پیروی کنید:

مرحله ۱- شروع قدرتمند داشته باشید!
قبل از اینکه به فکر خرید بک لینک و یا انجام سایر اقدامات بهینه سازی باشید از موارد زیر مطمئن شوید:
الف) توجه به اینکه آیا بهترین دامنه ممکن برای سایتتان خریده اید یا خیر.
ب) مطمئن شوید که هر یک از صفحات سایت شما حداکثر با سه کلیک قابل مشاهده باشد. این امر به موتورهای جستجو کمک می کند که آسان تر صفحات سایت شما را شناسایی کنند. (البته این امر مربوط به زمان ارزیابی است.)
ج) از وجود بیش از یک راه دستیابی به هر یک از صفحات مطمئن شوید. (یعنی لینک هر یک از صفحات اصلی، حداقل در ۲ صفحه دیگر از میان کل صفحات سایتتان موجود باشد.) اینکار جهت افزایش توجه گوگل به صفحات سایت شماست.
د) محتوای فعلی سایتتان را بهینه کنید.
در ابتدای کار شاید شما تعداد زیادی محتوا در سایتتان نداشته باشید اما مطمئن باشید محتوای صفحات سایت شما بهینه شده اند برای اینکه بهترین کلمات کلیدی ، برچسب ها ، عنوان ها و URL ها (پیوند یکتا) را دارد.
ه) زمان بارگذاری سایتتان را بهبود دهید.
مقدار زمانی که طول می کشد تا سایت شما load (بارگذاری) شود، بطور فزاینده ای در رتبه بندی سایت شما در نتایج گوگل (SERPs) نقش ایفا می کند. بنا بر این خود را ملزم نمایید تا نسبت به بالابردن سرعت بازشدن صفحاتتان از همین ابتدای راه اندازی سایت اقدام کنید. از تصاویر کم حجم تر استفاده کنید.توابع جاوا اسکریپت را در  یک فایل ترکیب کنید.فضاهای خالی میان کدهای صفحات سایتتان و فایل های CSS را به حداقل برسانید.

در این محدوده زمانی شما باید بیش از هر زمان دیگری نسبت به درست بودن همه چیز حساس باشید.

دنیای سئو افزایش رنکینگ گوگل برای وبلاگ نمایش کد رنکینگ گوگل برای وبلاگ رنکینگ گوگل رنکینگ گوگل پلاس بهینه سازی کلمات کلیدی سایت برای افزایش بازدید گوگل seo

مرحله ۲- مقداری از تلاشتان را صرف شناسایی کلمات کلیدی کنید!
وب برپایه کلمات کلیدی فعال است! لذا هدف قرار دادن کلمات کلیدی اشتباه در شروع کار شما را به سختی به نتایج مورد توقعتان خواهد رساند. بنابراین لازم است تا کمی وقت بگذارید و ببینید که آیا ساختار سایت شما حول کلمات کلیدی اصلی سایتتان چیده شده است یا خیر. باید کلمات کلیدی تان کلماتی باشند که بیشترین جستجو را در موتورهای جستجو داشته باشند و در عین حال برای رسیدن به آن رقبای زیاد و بزرگی نداشته باشید. به عنوان مثال “کاهش وزن” به تعداد بالا جستجو می شود ولی بسیار رقابتی و در ظاهر دست نیافتنی است.
تشخیص بهترین کلمات کلیدی در واقع وابسته به اهداف شماست. شناسایی بهترین کلمات کلیدی رقابتی در واقع سخت است. یکی از راه های شناسایی کلمات کلیدی بیشتر آنالیز (تجزیه و تحلیل) ۱۰ جستجوی اول در جستجوی یکی از کلمات کلیدی شماست. طبیعتا این روش به پیدا کردن کلمات کلیدی شما کمک می کند.

مرحله ۳- طبیعی رفتار کنید و به فکر سرعت بک لینک گرفتن باشید. 
در مجموعه برنامه های هر نقشه راه خوب بهینه سازی یک سایت، همیشه جای بک لینک محفوظ است. اما تصور کنید حالتی را که یک سایت تازه تاسیس و تنها دارای ۵ صفحه، دارای ۱۰۰ ها بک لینک بی کیفیت است. حال اگر شما گوگل بودید چه می کردید؟ پرواضح است که آن سایت را تنبیه می کردید. البته این یک مثال واضح است. این نکته که چه تعداد بک لینک در روز برای یک سایت مجاز است مساله ایست که کسی تاکنون جواب مشخصی برای آن پیدا نکرده است. البته بیشتر محققان در زمینه بهینه سازی سایت برای سایت های با عمر تنها چند ماه بین ۲۰ تا ۱۰۰ لینک در روز رو مجاز دانسته اند.

مرحله ۴- روی ایجاد لینک های با کیفیت تمرکز کنید.
زمانی که سایت شما به تازگی راه اندازی شده است، نتنها سد اعتباردهی گوگل شکل گرفته است، بلکه گوگل بیشتر تمرکز بر روی ساختار و محتویات سایت شما دارد تا در طی چند ماه اول سر از کار موضوع و هدف سایت شما در بیاورد. این مرحله بهترین مرحله برای خرید بک لینک های با کیفیت است.

مرحله ۵- برای بهینه سازی مداوم برنامه ریزی کنید.
سئو و بهینه سازی سایت به این معنا نیست که انجام شد پس فراموشش کن!
متاسفانه هر کسی که به شما بگوید برایمان بهینه سازی سایت را انجام داده اند از روند طبیعی بهینه سازی مداوم غافل است.

پس برای سه ماه اول سایتتان بطور منظم جهت بهبود ساختار سایت و خرید بک لینک باکیفیت وقت بگذارید تا در چشمان گوگل با اعتبار ظاهر شوید. به مرور زمان شما خواهید فهمید که تلاشتان بهترین سرمایه شما شده است!

دنیای سئو افزایش رنکینگ گوگل برای وبلاگ نمایش کد رنکینگ گوگل برای وبلاگ رنکینگ گوگل رنکینگ گوگل پلاس بهینه سازی کلمات کلیدی سایت برای افزایش بازدید گوگل seo

پیج رنک چه قدر مهم است؟

گوگل هر از چندگاهی سایت ها را رتبه بندی می کند. این رتبه بندی بیشتر نشان از اعتبار و اهمیت سایت در نگاه اسپایدر هاست. این رتبه بندی که عددی از ٠ تا ١٠ می باشد پیج رنک نام دارد.
شاید برای شما مهمترین معیار تشخیص بهینه بودن سایت برای نتایج جستجو در موتورهای جستجو مساله پیج رنک باشد. اما باید بدانید پیج رنک تنها یکی از اجزای الگوریتم رتبه بندی سایت ها در نتایج جستجوست!
یک سایت می تواند در نتایج جستجوی گوگل بالاتر از سایتی با پیج رنک بالاتر قرار بگیرد.

مطلب پیشنهادی

دنیای سئو افزایش رنکینگ گوگل برای وبلاگ نمایش کد رنکینگ گوگل برای وبلاگ رنکینگ گوگل رنكينگ گوگل پلاس بهینه سازی کلمات کلیدی سایت برای افزایش بازدید گوگل seo

معرفی کلمات کلیدی به گوگل چرا و چگونه؟

دنیای سئو – معرفی کلمات کلیدی به گوگل – تمامی موتور های جستجو همواره در …

6 دیدگاه

  1. تشکر از پست های مفید سایت شما
    بسیار کاربردی و مفید هستند

  2. onoononononononononononon

  3. با سلام مطالب خوبی در مورد سئو سایت گذاشتین ممنون خسته نباشید

  1. بازتاب ها: برنامه بالا بردن سئو عنوان سایت جوملایی | اخبار دنیای فناوری اطلاعات

  2. بازتاب ها: برنامه بالا بردن سئو عنوان سایت جوملایی - جدیدترین های

  3. بازتاب ها: تغییرات عجیب در الگوریتم و نتایج جستجوهای گوگل - دنیای سئو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *