قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه » آموزش » دانلود گوگل مانیتور, رتبه کلمه کلیدی سایت در موتورهای جستجو

دانلود گوگل مانیتور, رتبه کلمه کلیدی سایت در موتورهای جستجو

دنیای سئو – دانلود گوگل مانیتور, رتبه کلمه کلیدی سایت در موتورهای جستجو –  Google Monitor یکی نرم افزار کاملاً رایگان است، که به شما کمک می کند در هر لحظه رتبه خود را در موتورهای جستجو با رقبایتان مقایسه کنید. شما می توانید این نرم افزار کاملاً رایگان را از انتهای این مطلب دانلود نمایید.

دیگر نقش گوگل و کسب رتبه خوب برای کلمات مرتبط با کسب و کار بر کسی پوشیده نیست. در بسیاری از مواقع حضور در صدر نتایج گوگل برای کلمات کلیدی مرتبط، می تواند موجب تحول در کسب و کار شود.

دنیای سئو , google monitor, google monitor web page for changes, google monitor website, google monitor website changes, دانلود گوگل مانیتور, دانلود نرم افزار گوگل مانیتور, گوگل مانیتور, کلمات کلیدی در گوگل, افزایش رتبه کلمات کلیدی, دنیای سئو - آموزش کاربرد متا تگ در سئو گوگل و کلمات کلیدی سایت وبلاگ, کاربرد متاتگ در صفحات وب متا تگ کلمات کلیدی در وردپرس و جوملا, رتبه بندی کلمات کلیدی, رتبه کلمات کلیدی, کلمات کلیدی برای سایت, کلمات کلیدی برای فروشگاه اینترنتی, کلمات کلیدی برای چت روم, کلمات کلیدی سایت, کلمات کلیدی متا, کلمات کلیدی وبلاگ, کلمات کلیدی گوگلنرم افزارهای بسیاری هستند که به ما امکان جستجوی چند کلمه کلیدی در موتورهای جستجو را می‌دهند و رتبه سایت ما را در مقابل جستجوی هر یک از آن کلمات کلیدی نمایش می‌دهند اما استفاده از Google Monitor مزایای فراوانی دارد و سرعت کار ما را بهبود می بخشد.

دانلود گوگل مانیتور

برای استفاده از این نرم افزار کافیست بعد از دانلود آنکه از پایین همین مطلب می‌توانید لینک دریافت آن را مشاهده کنید بر روی سیستم خود این نرم افزار را نصب کنید و بعد از اجرای آن مراحل زیر را انجام دهید.

رتبه کلمه کلیدی سایت در موتورهای جستجو

۱. از نوار ابزار بالایی این نرم افزار بر روی گزینه Add URL (دکمه سبز رنگ) کلیک کنید و در کادر ظاهر شده آدرس سایت خود را وارد کنید و بر روی گزینه OK کلیک کنید.

۲. در صفحه ظاهر شده شروع کنید به نوشتن تک تک کلمات کلیدی که می‌خواهید رتبه سایت خود را در نتیجه جستجوی آن‌ها توسط کاربران در گوگل ببینید و بعد از وارد کردن هر کدام از آن‌ها بر روی دکمه Add کلیک کنید تا به لیست کلمات کلیدی انتخاب شده شما اضافه شود. همچنین می‌توانید برای وارد کردن یکجای کلمات خود از یک فایل متنی (برای مثال file. txt) از گزینه Import در این صفحه استفاده کنید.

۳. حال کافی است بر روی دکمه Search (در نوار ابزار بالایی آیکون ذره بین) کلیک کنید تا نتایج جستجو‌ها آنالیز شود و به شما در سمت چپ برنامه نمایش داده شود که با کلیک بر روی هر یک از آن‌ها می‌توانید لیست نتایج پیدا شده را به ترتیب قرار گیری در صفحه جستجوی گوگل برای آن کلمه کلیدی ببینید.

دانلود Google Monitor (گوگل مانیتور)

مطلب پیشنهادی

متخصص بهینه سازی وب سایت و سئو و افزایش ترافیک

بررسی آمار بازدید سایت و ارزش کلمات کلیدی در گوگل

دنیای سئو – بررسی آمار بازدید سایت و ارزش کلمات کلیدی در گوگل – فعالیت …

6 دیدگاه

  1. سلام . خیلی عالیه ممنونم از شما

  2. چه جالب این چیزارو نمیدونستم

  1. بازتاب ها: فعالسازی فشرده ساز gzip در cpanel - سئو تبریز

  2. بازتاب ها: سایت شرکت عمران سازان مهاب - سئو تبریز

  3. بازتاب ها: طراحی سایت تصفیه آب خانگی شرکت عمران سازان مهاب - سئو تبریز

  4. بازتاب ها: چگونگی بهترین سئو برای موتور جستجوگر گوگل در آینده - دنیای سئو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *