چگالی کلمات کلیدی, سئو و بهینه سازی وب سایت

دنیای سئو – چگالی کلمات کلیدی در وب سایت – هرچه چگالی عبارت مورد نظر که قرار است وب سایت شما با آن جستجو گردد، در یک صفحه وب از سایت شما به نسبت سایر صفحات وب موجود در اینترنت بیشتر باشد، موتورهای جستجو به صفحه وب سایت شما اولویت بیشتری می بخشند.

چگالی کلمات کلیدی در وب سایت (Keywords Density)

بنابراین یکی از آیتم های موفقیت در بهینه سازی صفحات وب ، افزایش چگالی عبارت کلیدی مورد نظر در محتوای صفحه می باشد.

چگالی کلمات کلیدی

برای مثال اگر شما عبارت “تولیدی پوشاک بچگانه” را برای جستجو تایپ کرده باشید، موتور جستجو به دنبال این واژه در دایرکتوری های خود میگردد و به صفحه ای که چگالی این عبارت در آن زیادتر باشد و نیز محتوای کلی صفحه مرتبط تر با این عبارت باشد، الویت داده و آنرا در رتبه بالاتری قرار میدهند. این موضوع نشان میدهد که بهتر است محتوای صفحات وب خود را متناسب با فعالیت خود تعیین کرده و چگالی عبارتهای کلیدی آن را متناسب کنید تا در الویت های موتورهای جستجو قرار گیرید.

چگالی عبارت کلیدی تنها برای این مطلب کافی نیست بلکه مکان عبارت در صفحه نیز از اهمیت و الویت خاصی برخوردار است . در دو صفحه وب با چگالی یکسان از نظر یک عبارت مانند “تولیدی پوشاک بچگانه” ، صفحه ای از اولویت برخوردار است که عبارت مورد نظر در ابتدای پاراگراف، سطر یا ابتدای متن چگالی بیشتری داشته باشد. این صفحه بالاتر از صفحه دیگر جستجو می گردد.

چگالی کلمات کلیدی وب سایت را چطور زیاد کنیم؟

رنگ متفاوت دادن به عبارت، پررنگ کردن آن یا ایتالیک نمودن آن نیز حاکی از آن است که این عبارت برای این صفحه از اهمیت خاصی برخوردار است و موتور جستجو این را تشخیص داده و برای عبارت های بولد یا ایتالیک و… رتبه بالاتری قائل می شود.

One thought on “چگالی کلمات کلیدی, سئو و بهینه سازی وب سایت

  1. بازتاب: سایت درب ضد سرقت – شرکت سیوان - سئو تبریز

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پاسخ معادله زیر را واردکنید * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.