قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه » آمار سایت » بهترین سئو کار و متخصص بهینه سازی وب سایت

بهترین سئو کار و متخصص بهینه سازی وب سایت

دنیای سئو – بهترین سئو کار و متخصص بهینه سازی وب سایت – اغلب مالکان کسب و کارهای کوچک تا متوسط آنقدر مشغول کارهای مختلف هستند که در هنگام به کارگیری یک فرد متخصص بهینه سازی وب سایت خود در موتورهای جستجو، چه فردی باشد که در داخل دفتر خودشان کار می کند و چه شرکتی مستقل باشد، تنها امیدوارند که بهترین سئو کار باشد و تصمیم خوبی در رابطه با استخدام این فرد گرفته باشند. بدلیل رشد سریع اینترنت و طبیعت متغیر این ابزار، تفاوت قائل شدن بین آنهایی که خود می دانند که چکار می کنند و آنهایی که خود نمی دانند و تنها سخن از انجام کار می گویند، اغلب مشکل است. من اغلب به مراجعین خودم می گویم که این کار شبیه عقد قرارداد جهت بازسازی اشپزخانه منزل شماست. اگر به قدر کافی پرس و جو کنید و منابع مختلف را بررسی کنید تا بهترین سئو کار و متخصص بهینه سازی وب سایت را بکار بگیرید، به خوبی متوجه می شوید که چه کسی توانایی و صلاحیت کافی برای کار را دارد، چه کسی کار با کیفیت تحویل می دهد و چه کسی شما را با مجموعه ای به هم ریخته و در عمل غیر قابل استفاده رها می کند.

بهترین سئو کار و متخصص بهینه سازی وب سایت

سوالهایی که در ادامه می آید به شما کمک می کند تا فرد مناسب را برای بکارگیری در رابطه با بهینه سازی موتور جستجو انتخاب کنید – تا ترافیک مناسب و با کیفیتی را به سایت شما منتقل کند. اگر خوش شناس باشید کسی را پیدا می کنید تا به شما در تبدیل این ترافیک به مشتری نیز کمک کند.

سوالاتی که باید از یک متخصص بهینه سازی وب سایت و سئو پرسید

بهترین سئو کار و متخصص بهینه سازی سایتاگر هدف شما افزایش ترافیک و نهایتا فروش است، شما قادر خواهید بود که با این فرد یا شرکت همکاری کنید در این رابطه می بایست با آنها ارتباط داشته و بتوانید در رابطه با اینکه چه مواردی بخوبی پیش می رود و یا اینکه چه مواردی دچار کاستی هستند با یکدیگر صحبت کنید. اگر امکان یک گفتگو مستقیم در ابتدا برای شما فراهم نیست، بدانید که هر قدر در این مسیر جلوتر روید، با مشکلات بیشتری روبرو خواهید شد. حتی اگر لایق ترین کارشناس سئو را هم استخدام کنید، اگر نتوانید با هم گفتگویی بی پرده و مستقیم داشته باشید، مطمئنا در آینده با مشکلاتی برخورد خواهید کرد.

اینها ۱۸ سوالی است که باید از یک مشاور سئو مدعی و البته بالقوه بپرسید. در زیر هر سوال، اطلاعاتی جهت بررسی و تجزیه و تحلیل پاسخ داده شده ارائه شده است.

۱- چه مدت سابقه فعالیت در زمینه سئو دارید؟

سئو یا همان بهینه سازی موتورهای جستجو در میانه ده ۱۹۹۰ توسط چند نفر انگشت شمار آغاز شد و از آن به بعد پیوسته در حال تغییر و توسعه بوده تا میانه ده ۲۰۰۰، که از نظر محبوبیت و کاربرد به مرحله ای رسید که به عنوان یک حرفه به آن نگریسته می شد. سئو حرفه ای کاملا متفاوت از طراحی سایت است.

۲- چه آموزش هایی دیده اید؟

اغلب افراد حرفه ای در حوزه سئو و جستجو اطلاعات، دانش و تجربه خود را از طریق اجرای کار بصورت تجربی یا شرکت در کنفرانس ها و مطالعه اخبار این حوزه بدست آورده اند. گواهینامه ها و مدارک دانشگاهی که توسط سازمان ها و شرکت های مختلف ارائه می شود را می توان به عنوان تغییری جدید در این حوزه به حساب آورد و باید بصورت شخصی مورد ارزیابی و تصمیم گیری قرار بگیرد.

۳- چگونه از تغییر روند والگوها مطلع می شوید؟

یک کارشناس حرفه ای و خوب در زمینه سئو باید در رابطه با خواندن اخبار و وبلاگ های این حوزه و نیز شرکت در کنفرانس های مختلف صحبت کند. توجه کنید که به کدام یک از این موارد اشاره می کنند، و البته بعد از اینکه آنها شما را ترک می کنند، با جستجویی کوتاه در اینترنت می توانید به صحت ادعای آنها پی ببرید.

            سوالهایی برای پیگیری بیشتر

آخرین کنفرانسی که شرکت کرده اند، چه، کجا و چه زمانی بود؟ چه جلساتی را شرکت کردند؟ سخنران مورد علاقه آنها چه کسی بود و چرا؟ از آنها بپرسید که کدام مقالات و جلسات برای آنها جالب توجه بود یا اینکه آیا از چیزی متعجب شدند؟ اخیرا به چه مورد مرتبطی در این زمینه دست یافته اند؟

هدف شما از این سوال رسیدن به این پاسخ است که آیا آنها در این زمینه از دانش روز برخوردار هستند یا خیر، و اینکه اصلا آیا در این کنفرانس ها شرکت کرده اند.

۴- رویکرد و برخورد شما نسبت به سئو و استراتژی های آن چیست؟

بهینه سازی موتور جستجو فقط در رابطه با بهینه سازی وبسایت شما نیست، بلکه در رابطه با بهینه سازی تمامی بخش هایی از کسب و کار شماست که بصورت آنلاین فعالیت دارد. سئو بطور کلی شامل معماری سایت، کد، عنوان و توصیف تگ ها، محتوای مشتری محور بصورت همگام با محتوای غنی از نظر کلمات کلیدی و همچنین ساخت و ایجاد لینک می شود. درگیر شدن شما در این فرایند بسیار مهم است. یک کارشناس سئو حرفه ای که شما انتخاب می کنید، در صورتی که از طرف شما مورد پرسش قرار گیرد، باید تمایل به بحث کردن و توضیح دادن استراتژی ها، منافع و نکات منفی هر موردی را داشته باشد. شما کسب و کار خودتان را بخوبی می شناسید؛ آنها با تکنیک ها آشنایی دارند و می دانند که آنها را چگونه باید اجرا کرد.

۵- چگونه ترافیک بیشتری برای من ایجاد می کنید؟

در این رابطه باید انتظار قدری کلی گویی را داشته باشید. اما پاسخ ها باید توسعه یک استراتژی را به گونه ای در بر بگیرد که شامل مروری بر کد، محتوا، و استراتژیهای ایجاد لینک شما در حال حاضر؛ بازنویسی محتوا جهت در بر گرفتن متن همراه با کلمات کلیدی و مشتری محور؛ و تجزیه و تحلیل آماری جهت بررسی روندهای موجود باشد. اگر شما کسب و کاری هستید که بصورت محلی کار می کنید، توضیح و توسعه پروفایل های جستجوی محلی هم باید شامل این پرسش و پاسخ باشد. رسانه های اجتماعی – فیسبوک، گوگل+، توئیتر، اینستاگرام – و بازاریابی با ایمیل هم می تواند بخشی از صحبت را تشکیل دهد.

بهترین ترافیک، ترافیکی است که دارای شرایط لازم و توصیف شده باشد. آزمودن استراتژی های مختلف یا کلمات کلیدی کمک می کند تا آنچه را که برای شما نیتجه بهتری دارد از آنچه که برای سایت شما مناسب نیست تمیز داده و محدود کنید. فقط به این دلیل که رقیب شما در حال انجام کاری است، به این معنا نیست که شما هم باید همان کار را انجام دهید. برای خود پارامترهایی را تعیین کنید و ببینید که از این طریق چه اطلاعاتی می توانید بدست آورید.

متخصص بهینه سازی وب سایت و سئو و افزایش ترافیک

۶- من در حال طراحی مجدد وبسایت خودم هستم، از چه زمانی فعالیت شما بصورت عملی و جدی آغاز می شود؟

 هر قدر زودتر یک متخصص سئو خودش را درگیر باز طراحی یک سایت بکند بهتر است. چرا که تعدادی مسائل در مرحله طراحی مجدد سایت مطرح می باشد که مانع از دست رفتن ترافیک ایجاد شده خواهد شد. برخی از موارد مطرح در طراحی مجدد در صورتی که باعث سرازیر شدن ترافیک بیشتر یا تبدیل این ترافیک به مشتری شود، کاملا غیر ضروری است. ممکن است تغییرات دیگری امکان داشته باشد که البته هزینه کمتری را هم بدنبال دارد.

۷- چگونه برای من ایجاد لینک می کنید؟

لینک سازی خوب و مناسب فرایندی زمان بر است. این فرایند شامل ایجاد ارتباط با صاحبان وبلاگ ها، استخراج اطلاعات، پیدا کردن سایت های مختلف موجود در صنعت و کسب و کار شما و یا سایتهایی که به نوعی مرتبط با شما بوده و قرار دادن لینکی از شما در سایت آنها می شود. البته در این مورد باید لینک شما در آن دسته سایتها درج شود که برای کسب و کار شما به نسبت منطقی تر بوده و ارتباط بیشتری با کسب و کار شما دارند. برخی از لینکها از طریق فراهم آوردن محتوای مرتبط و با کیفیت ایجاد می شود. مردم بصورت طبیعی به شما لینک می شوند یا اینکه برخی از سایتها به این دلیل با شما ارتباط برقرار می کنند که مطالب قرار گرفته در سایت شما برای خوانندگان و بازدید کنندگان آنها دارای ارزش بوده و مفید است.

اگر این متخصص شما در پاسخ به این سوال به هر یک از موارد زیر اشاره کرد، باید به سرعت از دستش فرار کنید: خرید لینکها، تبادل دو طرفه لینک (من لینک شما را در سایتم می گذارم و شما هم لینک ما را در سایت خود بگذارید)، ایجاد اخبار مطبوعاتی در حالی که به واقع هیچ خبر خاصی مناسب مطبوعات وجود ندارد، نوشتن مطلب به عنوان مهمان بر روی وبلاگ دیگران بدون داشتن هیچگونه محتوای جالب و انگیزاننده و یا قرار دادن سایت شما در سیستم هایی که به طور خودکار برای شما هزاران هزار لینک ایجاد می کنند.

۸- آیا در این زمینه گارانتی هم به من می دهید؟

هیچ متخصص سئو ای نمی تواند به شما در رابطه با چگونگی دیده شدن و یا رتبه بندی شما در موتورهای جستجو گارانتی یا ضمانتی بدهد، حتی نه بر روی صفحه اول یا هیچ جای دیگری، چرا که به ازای هر کلمه مشخصی مانند نام شرکت و یا نام مالک کسب و کار شما در صفحه اول قرار می گیرید، اما این تنها به این دلیل است که در این رابطه یا رقابتی وجود ندارد، یا اگر هست خیلی کم است. موتورهای جستجو کیفیت و جایگاه و حتی بودن یا نبودن هر لیستی از جستجو را بخوبی تحت کنترل دارند.

۹- تمایل به استفاده از چه ابزاری برای سئو دارید، از طریق ایجاد و دنبال کردن اعتبار و شهرت، سایتهای اجتماعی؟

یادداشت بردارید و بعد از جلسه با جستجویی می توانید بفهمید که آیا ابزار نام برده شده منطقی هستند یا خیر.

۱۰- خودتان کار را اجرا می کنید یا فقط ارائه پیشنهاد می کنید؟

در هر دو حالت امکان پذیر است، پس فقط باید مطمئن شوید که کدامیک برای شما مناسب تر است.

۱۱- نتیجه مطلوب شما در کار کردن با یکی از مراجعینتان چه بود؟

تنها به شور و علاقه فرد در صحبت کردن توجه نکنید.

۱۲- آیا تاکنون شکست و ناکامی هم داشتید؟

اکثر موسسات ارائه دهنده این خدمات تا حدودی یک مورد شکست را داشته اند – حال ممکن است این به نتایج حاصل شده در پروژه یا به طریقه ارتباط برقرار کردن بین کارفرما و ارائه دهنده خدمات برگردد. فقط گوش داده و توجه کنید که از این موضوع چه آموخته اند.

۱۳- چه زمانی را برای دیدن نتایج مورد انتظار در نظر دارید؟

سئو فرایندی بلند مدت است. اگر هیچ کاری در رابطه با سایت شما در مدتی انجام نشده باشد، هیچ گونه لیست و رتبه ای مبنی بر جستجوی محلی نخواهید داشت، یا اینکه در زمینه های دیگر کمبودهایی خواهید داشت، سپس باید رشدی را در ترافیک خود در مدت زمان ۱ الی ۲ ماه شاهد باشید. گاهی اوقات حتی برای موثر واقع شدن تمامی استراتژی ها ممکن است به ۶ ماه یا حتی بیشتر زمان نیاز داشته باشید.

۱۴- رابط شما با ما چه کسی خواهد بود؟

آیا فرد نهایی برای ارتباط شما همان فردی است که اکنون در جلسه در حال مذاکره با شماست؟ یا فردی از کارکنان آنها و یا شخصی است که اکنون مشخص شده و یا حتی ممکن است بعد از این تغییر کند؟

۱۵- چه کسی کار را بصورت عملی انجام خواهد داد؟

کار را فردی در شرکت شما به عهده می گیرد، یک شخص بخصوص، یک فرد که بصورت کارمزدی مشغول می شود، یا ممکن است کار را شما به فردی خارج از مجموعه برون سپاری کنید؟

۱۶- سررسید دریافت های شما به چه صورت است؟

مشخص کنید که آیا در برابر این خدمات از شما بصورت ساعتی هزینه دریافت می شود، یا بر اساس پروژه، یا درصدی از فروش و یا روشی دیگر که باید در همین زمان مشخص شود.

۱۷- آیا در این رابطه هزینه های اضافی هم وجود خواهد داشت؟ اگر یکی از خدمات یا ابزارهای مورد استفاده از میزان ذکر شده توسط شما، هزینه بیشتری را بطلبد، چه می شود؟ در این رابطه چگونه رفتار خواهید کرد؟

پاسخ به این سوال باید منطقی و قابل اجرا برای تمامی طرفین درگیر در پروژه باشد.

۱۸- می شود نام ۳ تا ۵ مورد از مراجعین خود را به من بگویید؟ برای آنها چه کاری انجام دادید؟

این برای ارزیابی اعتبار آنها به کار شما می آید.

نشانه های بیشتر از یک شرکت مناسب

اگر آنها در مورد اهداف و نوع مشتریان شما سوال بپرسند و بگویند که به وروردی های شما نیاز دارند، شما حتی بهتر هم می توانید متوجه شوید که آیا شرکت مذبور برای این کار مناسب است یا خیر.

زمانی که شما در مورد رتبه بندی سوال می پرسید، آنها باید جستجوی شخصی را متذکر شوند و در توضیحات خود بگویند در زمانیکه مردم نتایج مشابهی با رتبه بندی های نزدیک به هم برای جستجو در یک صفحه دریافت می کنند، سایت گوگل و بینگ بر اساس پیشینه جستجوی آنها نتایجی متفاوت و حتی گاها شخصی سازی شده در اختیار آنها می گذارد.

مطلب پیشنهادی

دنیای سئو افزایش رنکینگ گوگل برای وبلاگ نمایش کد رنکینگ گوگل برای وبلاگ رنکینگ گوگل رنكينگ گوگل پلاس بهینه سازی کلمات کلیدی سایت برای افزایش بازدید گوگل seo

افزایش رنکینگ گوگل و بازدید سایت چرا و چگونه ؟

دنیای سئو – شاید سوالی در ذهن شما باشد که چرا همه کارشناسان سئو بر …

9 دیدگاه

  1. بازتاب ها: طراحی سایت متخصص سئو seoworld.ir/ | نویسنده وب

  2. بازتاب ها: سرزمین گل – گیاهان حشره خوا و گوشتخوار - سئو تبریز

  3. بازتاب ها: سایت تصفیه آب خانگی شرکت عمران سازان مهاب - سئو تبریز

  4. بازتاب ها: طراحی وب سایت سرزمین گل – گیاهان حشره خوا و گوشتخوار - سئو تبریز

  5. بازتاب ها: سئو سایت در میانه | متخصص سئو و سئوکار حرفه ای

  6. بازتاب ها: متخصص در زمینه سئو | متخصص سئو و سئوکار حرفه ای

  7. بازتاب ها: متخصص سئو سایت چه کسی است | متخصص سئو و سئوکار حرفه ای

  8. بازتاب ها: بهترین سئو کار | متخصص سئو و سئوکار حرفه ای

  9. بازتاب ها: چگالی کلمات کلیدی - طراحی سایت در خراسان - آسوده وب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *