قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه » آموزش » بهینه سازی وبسایت با دریافت ترافیک روی وبسایت؟

بهینه سازی وبسایت با دریافت ترافیک روی وبسایت؟

چگونه سایت خود را بهینه کنیم؟  استراتژی ترافیک شما و چک لیست

بسیاری از مالکین وب سایت و بلاگ نویس‌ها، چنین فکری دارند “چطور می‌توانم، ترافیک زیادی را جذب کنم؟”

اما آنها باید در واقع، چنین سئوالی را از خود بپرسند “چطور می‌توانیم، ترافیک با کیفیت، زیادی را جذب کنم؟”

کیفیت ترافیک دریافتی روی وبسایت

یک موج ترافیک، از منبع قوی و با کیفیت، بسیار بهتر از ۱۰۰ موج ترافیک از منابع ضعیف است. برای مثال، اگر یک بلاگ نویس معروف و محترم، یک لینک به سایت شما، در مورد بلاگ نویسی بدهد، مانند این است که شما در اینترنت مهر تأییدیه دریافت کرده‌اید.

بازدید کنندگان بیشتر دوست دارند، زمان را صرف خواندن چیزی کنند، که بلاگ نویس از شما تعریف کرده است. زیرا او شما را تأیید کرده و به محصولات و خدمات شما اعتماد دارد. اگر این وبلاگ نویس، در مورد شما صحبت می‌کند، شما نیازی به انجام تبلیغات زیاد ندارید، زیرا ترافیک، خودبخود به سایت شما سرازیر می‌شود.

البته، بیایید فرض کنیم که کسی از تبادل ترافیک استفاده کرده و به سایت شما هدایت شده است. این منبع، یکی از منابع بسیار ضعیف ترافیک محسوب می‌شود. این بازدیدکنندگان، اکثر اوقات، بیش از چند ثانیه در سایت شما باقی نمی‌مانند. این افراد، به محتوای سایت شما، اعتماد نداشته و شاید حتی از سایتی هدایت شده باشد، که محتوای آن، به شما مربوط نمی‌شود.

قبل از تعیین استراتژی، بهتر است اول کم کیفیت‌ترین منابع ترافیک را مشخص کنیم.

اولویت برای دریافت ترافیک روی وبسایت

۱٫ لینک مستقیم

۲٫ ترافیک از لیست ایمیل

۳٫ بازاریابی مقاله‌ای

۴٫ بازاریابی فرومی (انجمن‌ها)

۵٫ بلاگ نویسی مهمان

۶٫ کتاب الکترونیک ویرال

۷٫ فیلم ویرال

۸٫ ترافیک موتورهای جست و جو

۹٫ تبلیغات پرداخت به ازای هزینه یا Pay Per Click(PPC) کم

۱۰٫ بوک مارک اجتماعی

۱۱٫ تبادل ترافیک

تا زمانی که شما، کارمندی نداشته باشید که ۸ ساعت در روز کار نکند، احتمال انجام تمام کارها، به طور موثر، وجود نخواهد داشت. البته کاری که ما انجام می‌دهیم، بدین صورت است. شما روزانه برنامه‌ریزی می‌کنید تا حداقل از یک منبع با کیفیت، ترافیک ایجاد کنید.

نکته: هدف شماره۱و ۲، برای ترافیک طولانی مدت، الزامی هستند.

هدف شماره۱

هدف شماره ۱ شما باید لینک بیلدینگ (ایجاد لینک)، باشد.

لینک بیلدینگ با هدایت ترافیک مستقیم، و ترافیک موتورهای جست و جوی طولانی مدت، سر و کار دارد. از تمامی روش‌های توضیح داده شده، از کمپین‌های لینک دهی گرفته، تا بلاگ نویسی مهمان، و استفاده از بلاگ رول، و غیره، به طرز بهینه استفاده کرده و ترافیک خود را افزایش دهید.

هدف شماره ۲

هدف شماره ۲ شما، باید ثبت مقالاتی باشد که برای موتورهای جست و جو، بهینه سازی شده است (بازاریابی مقاله‌ای) یا انتشار این مقالات، در وب سایت خود. اکثر افراد حرفه‌ای، چنین کاری را انجام می‌دهند.

هدف شماره ۳

هدف شماره ۳ شما، باید ایجاد قدرت بوک مارکینگ اجتماعی، ایجاد رسانه‌های ویروسی (کتاب‌های الکترونیک و فیلم)،  بازاریابی فرومی (انجمن‌ها)، اسکیدو و سایر مسایل،  باشد.

افزایش ترافیک وب سایت بهینه سازی و سئو
افزایش ترافیک وب سایت بهینه سازی و سئو

تنظیم هدف

شما باید در بخشی از استراتژی خود، اهداف را به طور کامل مشخص کنید. شما نمی‌توانید، دیدگاه قطعی نسبت به ایجاد ترافیک داشته باشید. برای مثال، شما به جای ناراحت شدن در مورد ایجاد ۱۰۰۰۰ بازدید در هر روز، باید سعی کنید در هر مرحله، آمار بازدید را دو برابر کنید.

به عبارت دیگر،  فکر نکنید، که این روش‌ها، باعث می‌شوند، سایت شما به طور جادویی، به سایت مقتدری تبدیل شود که۵ سال تلاش کرده است. البته این مسئله، در صورتی امکان‌پذیر خواهد بود که شما لینک‌های درونی کافی ایجاد کرده باشید.

از این روش‌ها استفاده کنید. آنها اثر بخشی خوبی دارند.

افراد متخصص سئو استخدام کنید

اگر شما پول کافی دارید، بهترین راه برای ایجاد ترافیک، آن هم بدون تلاش زیاد، استخدام کردن فردی متخصص بهینه سازی وبسایت خارج از شرکت است (اوت سورسینگ). افراد متخصصی در اینترنت وجود دارند که خدمات لازم برای ایجاد لینک، سئو و وب مارکتینگ را برای شما انجام دهند. آنها حتی می توانند، محتوا را با قیمتی مناسب تولید کنند. شما می‌توانید کسی را استخدام کنید تا تمام فعالیت‌های سخت را برای شما انجام دهد.

مطلب پیشنهادی

متخصص بهینه سازی وب سایت و سئو و افزایش ترافیک

بررسی آمار بازدید سایت و ارزش کلمات کلیدی در گوگل

دنیای سئو – بررسی آمار بازدید سایت و ارزش کلمات کلیدی در گوگل – فعالیت …

3 دیدگاه

  1. بازتاب ها: طراحی تجربه کاربری وبسایت user experience - دنیای سئو

  2. بازتاب ها: تغییر آدرس url وبسایت با حفظ ترافیک سایت - سئو تبریز

  3. بازتاب ها: چگونگی بهترین سئو برای موتور جستجوگر گوگل در آینده - دنیای سئو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *