قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه » اطلاعیه های دنیای سئو » بهترین روش سئو و بهینه سازی سایت در سال ۲۰۱۶

بهترین روش سئو و بهینه سازی سایت در سال ۲۰۱۶

سال ۲۰۱۶ را با مطالبی راجع به بهترین روش سئو و بهینه سازی سایت شروع می کنیم که هر مالک و مدیر سایتی باید بداند. در طول سال نیز حتما مهم ترین اخبار موتورهای جستجو و تغییرات گوگل را در این سایت به همه مدیران و وبمستران عزیز اطلاع رسانی خواهیم کرد.

اما پیش از آنکه وارد نکات عمومی و مهم سئو شویم، چند چیز هست که قبل از تصمیم و برنامه ریزی برای سئو باید بدانید

بهترین روش سئو وبسایت و بهینه سازی چیست؟

اولین نکته این است که سئو، کار کوتاه مدتی نیست و اجرای مقطعی آن نیز ارزش چندانی ندارد. یعنی اولا شما باید برای سئوی سایت خود و شروع نتیجه گرفتن از آن یک پروسه طولانی مدت را برنامه ریزی کنید و ثانیا باید بطور مداوم به سئو اهمیت دهید و اقدامات لازم را انجام دهید تا همیشه از نتایج آن بهره مند شوید.
این را بدانید که هنگامی که موتورهای جستجو در سایت شما شروع به خزیدن می کنند و تغییرات یا مطالب جدیدتان را در فهرست خود ثبت و ضبط می کنند، نتایج اولیه سئو را ۲ تا ۳ ماه بعد، نتایج میان مدت را ۶ ماه و نتایج کامل حاصل از سئو را ۶ تا ۸ ماه بعد خواهید دید. پس بودجه بندی و اقدامات خود را بر اساس این مدت زمان ها برنامه ریزی کنید. و برای ادامه مستمر آن نیز حتما برنامه داشته باشید.

سئو ارزان نیست

برخلاف آنچه برخی سئوکاران می گویند، سئو به هیچ عنوان ارزان نیست. بر اساس گفته های این افراد که اغلب به روش های متقلبانه یا غیرپایدار دست می زنند و به همین علت به آن ها کلاه سیاه می گویند، شما مبلغی را برای یک بار سئو پرداخت می کنید و آنها نیز سایت شما را در چند روز سئو می کنند و تمام. اما واقعیت این است که باید هزینه های ماهیانه ای را برای سئو و فعالیت های آن در نظر بگیرید زیرا همان طور که در نکته قبل گفتیم سئو پروسه ای طولانی مدت است و نیاز به استمرار دارد.

فناوری های وب دائما در حال پیشرفت است و از طرفی الگوریتم های پیچیده گوگل و معیارهای رتبه بندی نتایج جستجو نیز دائما در حال تغییر و پالایشند. بنابراین در صورتی که بخواهید سایت خود را بهینه و سئو کنید، یا باید متخصص وب و سئو باشید یا متخصصینی را استخدام کنید و یا با یک شرکت معتبر خدمات دهنده سئو و بازاریابی اینترنتی قرارداد ببندید تا سئو و بهینه سازی سایت شما را به نحو احسن انجام دهند.
قیمت های سئو و بهینه سازی این شرکت ها متفاوت است. برخی قیمت پایینی دارند و برخی بالا. مراقب باشید که شرکت مورد نظر را به درستی انتخاب کنید زیرا امکان آسیب رسیدن به سایت و تجارت شما وجود دارد. سعی کنید از روی نمونه کار های سئو و بهینه سازی، شرکت ها را ارزیابی کنید و معیارتان نمونه کارهایی باشد که جایگاه خوب خود در نتایج جستجو را در مدتی طولانی تر حفظ کرده باشند.

بهترین روش سئو بهینه سازی وبسایت SEO سال 2016
بهترین روش سئو بهینه سازی وبسایت SEO سال ۲۰۱۶

آنچه پیش از تصمیم و برنامه ریزی برای سئو باید بدانید

همگام سازی سایر روش های بازاریابی و تبلیغات با سئو
✅ سئو تنها  یکی از راه های جذب مشتری است و چنانچه برنامه های دیگر شما برای جذب مشتری با سئو همراه و همگام باشد، مطمئن باشید نتایج بهتری از هر کدام از این روش ها کسب خواهید کرد. امروزه مردم در هنگام دیدن تبلیغات تلویزیونی نیز به جستجوی موضوع تبلیغ در اینترنت می پردازند و برای خرید مناسب تحقیق می کنند. حال اگر شما در میان رتبه های برتر نباشید، تبلیغات شما عملا به رقبای شما کمک خواهد کرد. پس سئو را جدا از سایر برنامه های تجارت خود نبینید و حتما همه بخش های کسب و کار را با سئو درگیر کنید.

این موضوع در انتخاب شرکت سئوکار مناسب نیز به شما کمک می کند. شرکتی را انتخاب کنید که چنین دیدگاهی داشته باشد و علاوه بر تخصص فنی، آشنا به ابعاد مختلف کسب و کار و بازاریابی نیز باشد.

✳️ این را نیز در نظر داشته باشید که در میان روش های مختلف بازاریابی، بازاریابی محتوا و بازاریابی شبکه اجتماعی بیشترین همبستگی را با سئو دارند. مطالب پیشین کانال آموزش سئو و بازاریابی اینترنتی را در این مورد حتما مطالعه کنید.

نکاتی که پیش از برنامه ریزی برای سئو باید بدانید
برای اندازه گیری میزان موفقیت خود معیارهای صحیح داشته باشید
بسیاری از افراد صرفا رتبه صفحات در نتایج جستجو را معیاری برای موفقیت در نظر می گیرند، آن هم در نتایج جستجوی عباراتی که خودشان تصور می کنند خوب و مهم است. اما این پارامتر به تنهایی کافی نیست. دلیل این امر این است که ممکن است شما رتبه بالا در مجموعه ای از کلمات کلیدی بدست آورید اما سوال واقعی این است که آیا ترافیک بالایی نیز کسب کرده اید؟ آیا این ترافیک ورودی پایدار است؟ آیا نرخ تبدیل بازدیدکننده به مشتری قابل قبول است؟ آیا بازدیدکننده گان دوباره و دوباره از سایت شما بازدید خواهند کرد؟ درباره نرخ پرش چه می دانید؟ گزارش فروش تان چه چیزی را نشان می دهد؟

✅ پارامترهای فراوانی هست که در کنار رتبه بندی صفحات باید بدرستی عمل کنند تا شما به موفقیت برسید. مثلا کلماتی که برای شما مشتری واقعی می آورند نه فقط ترافیک، چگونگی نگهداشتن بازدید کنندگان، کاهش نرخ پرش و افزایش نرخ فروش و …

 

دنیای سئو – خدمات تخصصی بهینه سازی وبسایت SEO و طراحی سایت حرفه ای

مطلب پیشنهادی

افزایش سرعت بارگذاری وبسایت وردپرسی

افزایش سرعت بارگذاری وبسایت وردپرسی

تأثیر مهم سرعت بارگذاری وبسایت بر روی ترافیک، نرخ تبدیل و بازدهی را همواره باید …

10 دیدگاه

  1. ممنون عالی بود

  1. بازتاب ها: شناسایی بکلینک های بی اعتبار و حذف بکلینک های بی ارزش - دنیای سئو

  2. بازتاب ها: شناسایی بکلینک های بی اعتبار و حذف بکلینک های بی ارزش - سئو تبریز

  3. بازتاب ها: گزارش بهترین سایت سئو چیست | مجله میکروبیولوژی اهواز

  4. بازتاب ها: سایت درب ضد سرقت – شرکت سیوان - سئو تبریز

  5. بازتاب ها: طراحی سایت درب ضد سرقت – شرکت سیوان - سئو تبریز

  6. بازتاب ها: متخصص سئو در سردرود - جدیدترین های

  7. بازتاب ها: متخصص سئو در سردرود | اخبار دنیای فناوری اطلاعات

  8. بازتاب ها: نمونه وبسایت های وردپرسی مشهور - دنیای سئو

  9. بازتاب ها: گوگل ترندز (google trends) چیست و چه کاربردی دارد؟ - سئو تبریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *